Me, Myself & I by Instagram #4


Dziś mija dokładnie rok, kiedy zrobiłam ostatni instagramowy post na blogu. To tylko pokazuje, jak szybko płynie czas. Akurat Instagram jest niezwykle ważny w moim życiu, jest narzędziem wykorzystywanym przeze mnie najczęściej. Uwielbiam. Krótkie, niedopowidziane historyjki w postaci krótkich migawek, gdzieś w międzyczasie. Tu i teraz. Wracam więc z niezwykłą historią. Moją własną. I dzielę się z Wami ostatnimi tygodniami.

styl trzeba mieć. albo się ma albo ni ma.

umieć się rozstać tez trzeba umieć. z godnością.

owocowa sałatka najlepszym lekarstwem na smutki

nails&more. inspiruje kolorami

letnia stylówka

zakup niekontrolowany

dobry micel nie jest zły

zawsze ze mną

kabel od telefonu na włosy. taki stajl

zdzierałam się cały miesiąc

fajne i tanie. i ogólnodostępne

baczność. to działa

home office ma swoje zalety

na upały. wszystko oprócz Jaruzelskiej

latko. zoya. kolory

provokowałam

ciągle na diecie

lubię sobie popalić. a róż wiadomo

kurki. kocham letnie obiady

prezent. bez okazji

fajnie mieć czasem wszystko gdzieś. mr. p.

bolesna pomyłka okazała się odkryciem

najlepsze. moje. letnie smaki

jadę daleko od domu. lubię swoją pracę

coś nowego. czy dobrego?

zakupy. poszaleć można

mój wybór. 

mamo, uśmiechnij się. czyli kulinarny smile and love

double cherry

zimny blond. ciepły już zakupiony

Craft 'n Beauty. zapachy

pocaunki. zawsze spoko

wspomnienie. tęsknota

matka i córka. córka i matka

miętus. letni stajl


ETYKIETY:

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Bardzo lubię takie posty, zdjęciowe, urywki z życia, codzienności innych :) Ciekawą inspiracją były wiśnie/czereśnie, tak lakierowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix, insta uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia,lubię tak pooglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. Omnomomnom to smoothie bym zjadla !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Essiak na zakończenie :) Wyjątkowo u Ciebie smacznie, aż ślinka cieknie!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy Wasz komentarz :)

Wybrane dla Ciebie

Instagram @subiektywnablog