Gucci Bloom Nettare di Fiori

Różnorodne formy ekspresji współczesnej kobiecości stanowią niuanse opowieści nowego zapachu Gucci Bloom. W końcowym rozdziale pierwszego...

Różnorodne formy ekspresji współczesnej kobiecości stanowią niuanse opowieści nowego zapachu Gucci Bloom. W końcowym rozdziale pierwszego portfolio zapachów dla kobiet, którego twórcą jest Alessandro Michele, oryginalna esencja Gucci Bloom nabrała więcej zmysłowości i intensywności.

Gucci Bloom Nettare di Fiori zgłębia tajemniczy i intymny charakter kobiety – jej autentyczność, pewność siebie i niekonwencjonalność. Począwszy od oryginalnej kompozycji Gucci Bloom, bogaty kwiatowy zapach ulega wzmocnieniu do intensywnej esencji szyprowej. 

Gucci Bloom to ogród pełen roślin i kwiatów. Ich wyjątkowość i piękno symbolizują współczesną kobietę. Pierwszy kobiecy zapach Gucci – Bloom Eau de Parfum stworzony przez Alessandro Michele’a, uosabia autentyczność i optymizm. Narrację tę kontynuuje Bloom Acqua di Fiori – zapach, który afirmuje radość i energię młodości, oraz Nettare di Fiori – portret intensywnej i tajemniczej zmysłowości.
Kompozycja zapachowa bardzo przypadła do gustu mojemu nosowi, choć do tych wytrawnych się nie nadaję, polubiłam go za to, że jest nie jest dosłowny i utożsamiam się, jako kobieta, z jego opowieścią. Gucci Bloom Nettare di Fiori ukazuje kwiaty w pełni ich rozkwitu, emanujące najintensywniejszym aromatem i czarem. Opracowany we współpracy z Alberto Morillasem, nowy zapach Gucci Bloom staje się kompozycją szyprowo-kwiatową. 

Kobiece nuty kwiatu róży i kwiatu osmanthusa ulegają wzmocnieniu w oryginalnej olfaktorycznej strukturze, której serce określa jaśmin, rangoon creeper i tuberoza. Wyraźnie kwiatowy zapach wyraża głębsze poczucie kobiecości w bardziej drzewnej i zmysłowej kompozycji z imbirem i różą w nutach głowy, oraz w łagodnych i enigmatycznych nutach głębi, które tworzą: paczula, piżmo i osmantus.
Mam nadzieję, że mieliście okazję zobaczyć przepiękną kampanię Gucci. Uchwycone przez Glen Luchford w chwili rozmarzenia, gwiazdy kampanii reklamowej: Dakota Johnson, Hari Nef i Petra Collins popijają herbatę we wnętrzach apartamentu. Wokół nich rozkwita natura: przestrzeń wypełniają kwiaty i bujne rośliny, przeobrażające ją w intymną i surrealistyczną scenerię. Wydaje się, że obrazy dryfują między snem a rzeczywistością. 

Flakon w swej prostej formie jest niewykle wyrafinowany. Odzwierciedlając bardziej intensywną esencję, opakowanie Gucci Bloom Nettare di Fiori zdobi nowy czarny odcień kapryśnego kwiatowego zielnika. Sielankowy wzór toile de jouy liści, gałązek wiśni i kwiatów otacza czarna ramka. Podobny wzór widnieje także na etykiecie bladoróżowego flakonu.

ETYKIETY:

Zobacz także:

12 komentarze

  1. Tej wersji nie miałem okazji wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz poznałam ten zapach w Hiszpanii i od początku było love! :)

      Usuń
  2. Poznalam pierwsza wersje i podoba mi sie wiec przypuszczam ze i ta bym pokochala <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach jest inny, dużo bardziej wytrawny ;)

      Usuń
  3. Mam Gucci Bloom, chcę też i ten zapach 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję, że zastanawiałam się nad nim ostatnio w drogerii ale jakoś nie kupiłam.... kusisz mnie jednak żeby wrócić po niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusił mnie, jest intensywny i idealnie skomponowany na jesień i zimę ;)

      Usuń

Wybrane dla Ciebie

Instagram @subiektywnablog