Kampania na rzecz walki z rakiem piersi Estee Lauder Companies #CzasPokonaćRakaPiersi

Rak piersi dotyczy nas wszystkich. Co 19 sekund gdzieś na świecie u jednej kobiety diagnozowany jest rak piersi. Dla tych z nas, które sł...

Rak piersi dotyczy nas wszystkich. Co 19 sekund gdzieś na świecie u jednej kobiety diagnozowany jest rak piersi. Dla tych z nas, które słyszą diagnozę, czas nabiera zupełnie nowego znaczenia.

W przypadku raka piersi liczy się każda sekunda. Rak piersi dotyczy nas wszystkich. Matek i babć. Córek i synów. Sióstr, braci, ojców, przyjaciół i rodziny. Wszyscy zostajemy dotknięci tą chorobą i wszyscy jesteśmy zgodni, że: Czas Pokonać Raka Piersi.
Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies jednoczy i inspiruje ludzi na całym świecie w swojej misji, jaką jest stworzenie świata bez raka – jest to wizja, którą Evelyn H. Lauder zaczęła urzeczywistniać ponad 25 lat temu, gdy współtworzyła ikoniczną Różową Wstążkę oraz rozpoczynała działalność Kampanii w 1992 roku.

Od tamtego czasu wiele się zmieniło, jeśli chodzi o walkę z rakiem piersi. Wskaźnik umieralności spadł aż o 39% od lat osiemdziesiątych, wskaźniki przeżycia po pięciu latach od diagnozy są lepsze o 90% przy wczesnej wykrywalności, a metody leczenia i techniki chirurgiczne uległy radykalnej poprawie. Od czasu jej powstania, Kampania pełni kluczową rolę – daje podnoszącą na duchu nadzieję nie tylko pacjentom, ale i milionom ludzi dotkniętych rakiem piersi każdego roku.
Polski oddział Estée Lauder Companies co roku, od samego początku istnienia firmy w Polsce, realizuje Kampanię na Rzecz Walk z Rakiem Piersi. Kampania ma wymiar edukacyjny, naukowy i finansowy, dzięki którym na całym świecie od 26 lat szerzymy świadomość o raku piersi oraz zbieramy fundusze na naukowe badania medyczne.

Dzięki wsparciu Partnerów i poczuciu, że misja szerzenia świadomości o raku piersi, zainicjowana przez Evelyn Lauder powinna dotrzeć do jak najszerszego grona osób, Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi co roku ma coraz większy zasięg a do grona Partnerów włączają się firmy i instytucje z różnych branż. 

Estée Lauder Companies oraz niektórzy Partnerzy oferujący limitowane edycje swoich produktów z Różową Wstążką, przekażą fundusze na wsparcie kontynuacji badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, prowadzonych pod kierownictwem profesora Jana Lubińskiego, założyciela i kierownika Ośrodka Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Na walkę z nowotworem piersi firma przekazuje aż 20% ze sprzedaży specjalnie przygotowanych na ten czas produktów kosmetycznych, których w Polsce jest 9.
Od wielu lat Partnerami handlowymi Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi są partnerzy handlowi, czyli perfumerie Douglas oraz Sephora. Jak co roku w październiku 2018 roku, perfumerie te będą wspierać Kampanię poprzez sprzedaż limitowanych edycji produktów wiodących na polskim rynku marek kosmetycznych Estée Lauder, Clinique, La Mer (wyłącznie w Perfumeriach Douglas), Bobbi Brown (salon firmowy i Perfumerie Douglas), Bumble and bumble, a także Origins (Dostępność: Salony Firmowe Origins, Perfumerie Sephora) oraz po raz pierwszy GLAMGLOW® oraz Jo Malone London (wyłącznie w wybranych Perfumeriach Douglas). 20% ceny sprzedaży tych produktów firma Estée Lauder (Poland) przeznaczy na wsparcie badań nad rakiem piersi.

Nieodłącznym elementem Kampanii od 26 lat są różowe wstążeczki (wykonane z materiału pochodzącego z recyklingu) jako symbol zdrowych piersi. Wstążeczki te będą rozdawanie od 1 października 2018 r. we wszystkich Perfumeriach Douglas, Perfumeriach Sephora oraz salonach firmowych Estée Lauder, Clinique, Bobbi Brown i Origins.

#TimetoEndBreastCancer
#CzasPokonaćRakaPiersi

ETYKIETY:

Zobacz także:

11 komentarze

  1. Każda akcja w tym celu jest potrzebna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze Avon i Estee Lauder kojarzą się nam z tą akcją, a EL tym bardziej, że dochody z tej akcji przekazywane są do naszego miasta gdzie rzeczywiście widać postęp w badaniach nad tym tematem. Jedno co nas tylko smuci, że ciągle wiele osób uważa raka piersi za chorobę, która dotyka tylko kobiety - niestety mężczyźni chociaż mają mniejsze ryzyko to również mogą spotkać się z rakiem piersi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele marek się włącza w pomoc w walce z rakiem piersi, piękna i warta uwagi akcji, moim zdaniem każdy z nas może pomóc!

      Usuń
  3. Niesamowicie potrzebna kampania i ciesze sie ze jest o niej glosno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także, co raz więcej marek dołącza co roku do akcji :)

      Usuń
  4. Akcja dobra, bo o zdrowie dbać trzeba jednak uważam, że ta firma ma takie składy, że sama niszczy zdrowie swoich klientek ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna akcja, lubię ich pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie akcje, sama często się w takie angażuję :) to piękne pomagać :)

    OdpowiedzUsuń

Wybrane dla Ciebie

Instagram @subiektywnablog