Sephora Trend Report jesień-zima 2014/2015

Nie wiem, czy Wam wspominałam, ale w zeszłą sobotę miałam okazję być na Sephora Trend Report. To kolejna już edycja niezwykłego wydarz...


Nie wiem, czy Wam wspominałam, ale w zeszłą sobotę miałam okazję być na Sephora Trend Report. To kolejna już edycja niezwykłego wydarzenia – inspirujących pokazów i konsultacji w perfumerii Sephora. Jednym słowem, trendy sezonu jesień-zima 2014/2015 na wyciagnięcie ręki.

Podczas spotkania mieliśmy okazję poznać gości specjalnych, którzy zaprezentowali trendy w makijażu, modzie oraz zapachach. Bardzo brakowało Erica Soto, z którym spotykaliśmy się regularnie podczas poprzednich edycji.

Sephora Pro, Helen Phillips 

Smashbox, Will Malherbe

Dior, Krzysztof Nadziejewiec

Estee Lauder, Darek Kotarski

Podczas sobotniego, kulminacyjnego show Trend Report, gość specjalny Sephora Trend Report – Helen Philips, makijażystka Sephora PRO Beauty Team USA, zaprezentowała najgorętsze trendy makijażowe Sephora: szare smokey oraz graficzny look z mocnym akcentem linera. Makijaże Helen najbardziej mi się podobały. Looki lansowane w sezonie jesień-zima przez światowe marki przedstawili także eksperci marek: Dior, Smashbox oraz Estee Lauder.

Jesienne święto trendów i mody uświetnił, jak zawsze Teatr Zapachów, czyli pokazy tańca zainspirowane nowymi zapachami. Trend Report obfitował w premiery męskich zapachów – Jimmy Choo Man, którego twarzą został Kit Harington znany z "Gry o Tron, czy L'Homme Ideal (uwielbiam zapachy L’Homme) od Guerlain, wyzwalający cały potencjał mężczyzny. Rebel Hero od Mango to propozycja zwłaszcza dla młodszych

Z nowości damskich mamy powiew młodości – My New York DKNY i Love od Tous (absolutnie mój ulubieniec) postawiły na radosne i słodkie zapachy z nutami malin i kwiatowym sercem. Pojawiły się też propozycje dla kobiet świadomych siebie i swojej kobiecości, takie jak Chloe Givenchy oraz Rita Ora od Donna Karan.


Impreza odbyła się w Arkadii w Warszawie, która została powiększona do 700 m². Wrażanie robi strefa marek niszowych, która wita klientów już na samym wejściu, znajdziemy tam m.in. Juliette Has a Gun, The Different Company, Atelier Cologne, l’Atelier de Givenchy.  – dostępnych jedynie w tej perfumerii w Polsce oraz szeroka oferta usług m.in. makijażu, manicure, regulacji i koloryzacji brwi marki Benefit, bezpłatne, spersonalizowane pakowanie prezentów – „Gift Factory”. 





Jak zwykle udane spotkanie, towarzyskie również. Kilka zdjęć robionych telefonem :)

Miłego weekendu! 

ETYKIETY:

Zobacz także:

16 komentarze

  1. Fajny event, zgadzam się z Rarity piękne modelki :)
    Swoją drogą skąd masz kurtkę? Szukam właśnie czegoś takiego i nie mogę znaleźć nic odpowiedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywnie zazdroszczę. Dobrze jest zobaczyć co tam w modzie makijażowej piszczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakas ty sliczna <3 a twoje okulary sa cudne <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Wybrane dla Ciebie

Instagram @subiektywnablog